
Wat te doen als je integratie is ingeschakeld, maar Wally geen mails kan vinden?
Wally is gekoppeld en gesynchroniseerd, maar vindt geen mails tijdens gesprekken? Dit kan liggen aan een integratie met een persoonlijk account in plaats van een zakelijk Microsoft-account. Laten we dit samen oplossen:
1. Huidige integratie verwijderen
- Log in op Wally: Ga naar app.wally.be en log in met je gegevens.
- Naar Integraties: Klik linksonder op "Integraties”.
- Verwijder Integratie: Druk op het rode ‘prullenbak’ symbool.
2. Configureer opnieuw
- Connecteer Microsoft: Vul je mailadres in bij Wally.
- Zakelijk account: Je Microsoft geeft de keuze tussen een “werk- of schoolaccount” of een “privé-account”. Kies voor het zakelijk/werk Microsoft-account.
- Log in: Bevestig de aanmelding en log in op je account.
- Even geduld: De nieuwe configuratie neemt even tijd in beslag. Eenmaal gekoppeld zal Wally elk uur een automatische synchronisatie doen.
- Check of het gelukt is: Na enkele uren vraag je aan Wally of hij mails kan terugvinden in je mailbox, en kan je aan de slag met deze integratie.
Zo simpel is het! Lukt het toch niet? Laat het ons gerust weten via [email protected], dan helpen we je zo snel mogelijk verder! 🚀